Svet šole

Svet zavoda OŠ Log – Dragomer

 

Zavod upravlja svet zavoda, ki ga sestavljajo 3 predstavniki ustanovitelja, 5 predstavnikov delavcev in 3 predstavniki staršev.

 

V skladu s 46. členom ZOFVI (Ur. list RS št. 16/07, 36/08, 58/09, 64/09, 65/09, 201/11, 40/12, 57/12,  47/15, 46/16, 49/16-popr., 25/17-ZVaj, 123/21, 172/21, 207/21, 105/22 – ZZNŠPP, 141/22, 158/22 – ZDoh-2AA in 71/23) in s 14. členom Odloka o preoblikovanju javnega zavoda OŠ Log – Dragomer (Ur. list RS št. 65/07, 90/07, 110/09, 51/16 in 36/23) smo v šolskem letu 2023/24 izvedli volitve v svet zavoda.

 

Sestava Sveta zavoda OŠ Log – Dragomer z mandatom od 27. 2. 2024 do 26. 2. 2028 je:

Predstavniki zavoda:

  1. Špela Gabrovšek, predstavnica delavcev matične šole,
  2. Polonca Peček, predstavnica delavcev matične šole,
  3. Barbara Sigulin, predstavnica delavcev matične šole,
  4. Bojana Vogrinec, predstavnica delavcev šole za vrtec,
  5. Mateja Zlobko, predstavnica delavcev šole za PŠ Bevke.
  • Predstavniki staršev:
  1. Aleš Bertalanič, predstavnik staršev matične šole,        
  2. Klemen Lajevec, predstavnik staršev za PŠ Bevke,
  3. Simon Mišić, predstavnik staršev vrtca.

Predstavniki ustanovitelja:

  1. Katarina Andlovic,
  2. Urška Babnik,
  3. Martin Martinčič.

 

Predsednica sveta zavoda: Barbara Sigulin, namestnik predsednice: Aleš Bertalanič

 

Predstavnike staršev v svet zavoda voli svet staršev. Mandat članov sveta zavoda traja štiri leta. Člani sveta zavoda so lahko ponovno imenovani, oziroma izvoljeni največkrat dvakrat zaporedoma.

 

Pristojnosti:

  • imenuje in razrešuje ravnatelja zavoda (po predhodnem obrazloženem mnenju ustanovitelja, učiteljskega, vzgojiteljskega zbora in sveta staršev ter po pridobitvi mnenja ministra, pristojnega za vzgojo in izobraževanje),
  • obravnava in sprejema program dela in kadrovski načrt zavoda,
  • sprejema program razvoja zavoda,
  • sprejema finančni načrt in obravnava letno bilanco,
  • sprejema letni delovni načrt in poročilo o njegovi realizaciji,
  • odloča o uvedbi nadstandardnih in drugih programov,
  • obravnava poročila o vzgojni oziroma izobraževalni problematiki,
  • odloča o pritožbah v zvezi s statusom učenca in sprejemom otrok v vrtec,
  • odloča o pritožbah v zvezi s pravicami, obveznostmi in odgovornostmi delavcev iz delovnega razmerja,
  • obravnava zadeve, ki mu jih predloži vzgojiteljski ali učiteljski zbor, šolska inšpekcija, reprezentativni sindikat zaposlenih, svet staršev ali skupnost učencev,
  • sprejema pravila in druge splošne akte zavoda, za katere ni pooblaščen ravnatelj zavoda,
  • predlaga ustanovitelju spremembo ali razširitev dejavnosti,
  • daje ustanovitelju in ravnatelju predloge in mnenja o posameznih vprašanjih,
  • razpisuje volitve predstavnikov delavcev v svet zavoda,
  • razpisuje delovno mesto ravnatelja zavoda,
  • sprejema program razreševanja presežnih delavcev, če gre za potrebo po odpovedi večjemu številu delavcev iz poslovnega razloga v skladu z zakonom o delovnih razmerjih,
  • imenuje predstavnike zavoda v druge asociacije ali komisije,
  • odloča v soglasju z ustanoviteljem o povezovanju zavoda v skupnost zavodov za opravljanje skupnih administrativnih in računovodskih nalog in za opravljanje drugih skupnih del,
  • opravlja druge naloge, za katere je pooblaščen s predpisi ali splošnimi akti zavoda.

Svet zavoda odloča z večino glasov vseh članov.

 

Nekaj obveznih oz. možnih tem za šolsko leto 2024/25:

  • realizacija LDN za šolsko leto 2023/24 (za šolo in vrtec),
  • potrjevanje letnega delovnega načrta za šolsko leto 2024/25 (za šolo in vrtec),
  • obravnava in sprejem samoevalvacijskega poročila zavoda za preteklo šolsko leto,
  • cene prehrane, počitniškega varstva in oskrbnin v vrtcu,
  • obravnava in potrjevanje programa dela in kadrovskega načrta za leto 2025,
  • obravnava in potrjevanje finančnega načrta za leto 2025,
  • obravnava letnega poročila za leto 2024,
  • ocenjevanje delovne uspešnosti ravnatelja,
  • vzgojno-izobraževalna tematika in evalvacija vzgojnega načrta,
  • interni akti zavoda – obravnava in potrditev,
  • obravnava pritožb na sprejem otrok v vrtec in v zvezi s podeljevanjem statusov učencem,
  • odločanje o morebitnem preostanku finančnih sredstev učbeniškega sklada in zavoda itd.

 

Predvidene redne seje (+ dopisne seje po potrebi):

september 2024, februar 2025 (2 seji), junij 2025 (lahko tudi na predlog posameznega člana sveta).

Dostopnost