Izboljšanje bralne pismenosti, bogatenje besednega zaklada in uporabo različnih učnih strategij smo si zastavili kot prednostno večletno nalogo šole. Zavedamo se, da gre pri uresničevanju le-teh za dolgoročnejši proces. Dejavnosti, ki jih bomo izvajali v povezavi z njimi, smo medpredmetno povezali, in sicer tako pri dnevih dejavnosti kot pri rednih urah pouka.
Izhodiščno stanje:
- skromen besedni zaklad učencev,
- nerazumevanje prebranega pri vseh predmetih,
- občasno padanje rezultatov pri NPZ,
- pomanjkljiva uporaba učbenikov in učnih gradiv.
Problem: Kako učencu pomagati do bogatejšega besednega zaklada?
CILJ: Učenec razume prebrano gradivo.
Evalvacija:
- Učitelji posameznih predmetnih področij pripovedujejo, pri čem so bili uspešni.
- Ostalim učiteljem posredujejo sodobne prijeme in strategije poučevanja.
- Izmenjajo si mnenja – izkušnje (slabe in dobre).
Merila kazalniki:
- Kazalniki kakovosti (merljivi):
-
- večje število izposojenih literarnih in strokovnih knjig (tudi tuje),
- bogatejši besedni zaklad in tekoče branje,
- vsaj ohraniti ali izboljšati rezultate pri NPZ.
- Kazalniki zadovoljstva:
- učitelji: anketa,
- starši: anketa, pritožbe/pohvale,
- učenci: razgovori, anketa.
Podrobnejši akcijski načrti dejavnosti za povečanje bralne pismenosti učencev so priloga letnih delovnih načrtov strokovnih aktivov.
Vodja projekta:
Barbara Sigulin in ŠSS