Bralna pismenost

Izboljšanje bralne pismenosti, bogatenje besednega zaklada in uporabo različnih učnih strategij smo si zastavili kot prednostno večletno nalogo šole. Zavedamo se, da gre pri uresničevanju le-teh za dolgoročnejši proces. Dejavnosti, ki jih bomo izvajali v povezavi z njimi, smo medpredmetno povezali, in sicer tako pri dnevih dejavnosti kot pri rednih urah pouka.

Izhodiščno stanje:

  • skromen besedni zaklad učencev,
  • nerazumevanje prebranega pri vseh predmetih,
  • občasno padanje rezultatov pri NPZ,
  • pomanjkljiva uporaba učbenikov in učnih gradiv.

Problem: Kako učencu pomagati do bogatejšega besednega zaklada?

CILJ: Učenec razume prebrano gradivo.

Evalvacija:

  • Učitelji posameznih predmetnih področij pripovedujejo, pri čem so bili uspešni.
  • Ostalim učiteljem posredujejo sodobne prijeme in strategije poučevanja.
  • Izmenjajo si mnenja – izkušnje (slabe in dobre).

Merila kazalniki:

  • Kazalniki kakovosti (merljivi):
    • večje število izposojenih literarnih in strokovnih knjig (tudi tuje),
    • bogatejši besedni zaklad in tekoče branje,
    • vsaj ohraniti ali izboljšati rezultate pri NPZ.
  • Kazalniki zadovoljstva:
    • učitelji: anketa,
    • starši: anketa, pritožbe/pohvale,
    • učenci: razgovori, anketa.

Podrobnejši akcijski načrti dejavnosti za povečanje bralne pismenosti učencev so priloga letnih delovnih načrtov strokovnih aktivov.

 

Vodja projekta:

Barbara Sigulin in ŠSS

Dostopnost